marți, 16 martie 2010

Books-express.ro



Tot cautand inspiratie pentru noi modele si indeletniciri manuale am dat peste acest site . Am putut gasi mai multe titluri care ma interesau si pe care nu le-am gasit disponibile decat pe amazon.com. E drept ca preturile sunt mai mari, dar oricum livrarea la comanda de pe amazon ar fi depasit pretul afisat aici.




Prin urmare, cred ca merita vizitat, are destul de multe titluri de hobby, cartile sunt noi, livrarea este gratuita si, in plus, vi se raspunde cu multa amabilitate la toate intrebarile daca sunati la numerele afisate pentru contact.




Eu tocmai ma pregatesc sa plasez o comanda si intentionez sa va spun cum au decurs lucrurile practic.


Ena

Un comentariu:

  1. Hello, mulțumim mult :) Și eu care credeam că am o zi nu prea frumoasă, chiar înseamnă foarte mult pentru noi!

    RăspundețiȘtergere