sâmbătă, 7 iulie 2012

Back! :)

De mai multe ori am vrut sa ma apuc de scris o postare noua, dar ma tot loveam (in freza) de data ultimei postari.. martie, antichitate. Ati observat cum trece timpul dupa o anumita varsta? Daca la 16 ani aveam aproape zile intregi de plictiseala, de butonat Mtv-ul, apoi la 20, pauze lungi intre zilele si mai lungi de studiat (diferite, atat de diferite) lucruri la colegiu, apoi la 25, week-enduri de lene incomensurabila pe canapea, movie nights, si circuite constiincioase de cunoastere a tarii, vacante la munte, in familie, aveam timp de ras, de plans, de certat, de impacat :), apoi.. well, de la 25 incoace, totul pare sa alerge undeva. Nu apuc sa traiesc ce traiesc, momentele de bucurie nu-s mai putine, dar trebuie sa lucrez in a le savura mai satios, mai cu bagare de seama, incercand sa notez cate ceva in agenda mintii, daca nu in una reala ( :) eu, una, asa ar trebui) "uite, azi a fost o zi buna. am vorbit cu un prieten vechi, am mancat o inghetata, si cand a fost caldura mai mare, mi-am pus furtunul cu apa pe picioare." (I sure did!)
In alta ordine de idei, m-a lovit inspiratia culinara si mi-am notat un meniu savuros, cu sau fara ocazie :), care suna cam asa: 
Dark Chocolate Icecream & Orange Syrup
Biskuit Salami ReDesigned
Lemon Curd
si, cu optimism, sper la

Enjoy, then. As I. 

Ena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu