joi, 21 aprilie 2011

Primul sort de bucatarie :))

Buna dimineata, soare!!

In sfarsit vreme frumoasa! :) Felicitari, Danusia, ai reusit sa atragi soarele.
Ca sa sarbatoresc, am facut un sort nou de bucatarie (probabil cu gandul la gatelile ce urmeaza a fi bucatarite). Sortul este din in imprimat cu trandafiri gri, negri si albi pe fond alb, un servet de masa brodat, antic si de demult, primit zestre de la mama :D si pe care nu m-am indurat niciodata sa il folosesc la masa. Nu stiu cum se numeste treaba asta de se leaga de mijloc... bretea, betelie? habar nu am, dar ea este bumbac alb cu ceva flori negre si niste buline mai albe decat albul.

Acum ca nu ati inteles nimic din prezentare (am recitit-o si nici eu nu inteleg), iata si pozele. :))



 

Spor la bucatarie si voua! Ena :P

Un comentariu: