marți, 19 aprilie 2011

O sacosica dragalasa

 Ploua afara,(greu se mai lasa primavara asta.. ), asa ca nu gasesc nimic mai bun de facut in casa (presupunand ca am terminat curetenia aferenta primaverii) decat sa buchisesc pe la masina. O sacosica de 32/38 cm, captusita dragalas si imbulinat pe dinauntru, cu buzunarel de telefon cusut mai intr-o parte, asa, ca n-am vrut nici in ruptul capului sa-l mai mut atunci cand am sesizat :D.
 Material rezistent la exterior, from the lovely Ikea store, in nuante suave de crem, alb dulce si gri, cu trandafiras de in roz, cusuta in ata de culoarea trandafirului. Lungimea bretelelor, de fix 49 de cm (habar nu am de ce :D), permit sustinerea ei atat in mana, cat si pe umar.

Va invit sa va delectati cu aceasta combinatie unica si irezistibila de culori, intr-o sacosica cocheta, ce se poate adapta cu usurita multiplelor destinatii, in viata de zi cu zi. Cine doreste, sa ma anunte.


Ce ziceti de prezentare? M-am auto-uimit, dar pur si simplu, nu m-am mai putut opri din scris. :))
Pupaturi, multiple si ele.

Ena :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu