vineri, 6 mai 2011

Gentuta vruta marinareasca, iesita 4th of July :)

Mi-am amintit ieri, ca undeva, prin dulapuri si cutii, am o gentuta ce mi-a placut teribil intr-o perioada. Problema ei principala era ca este roz, complet roz, doar buzunare si bretele crem... dar rozul ala parca are si el vremea lui... parca asa, cu doi copii, niste kg in plus, griji, etc, etc, nu se mai asorteaza.
Si ce-mi zic, iau modelul si fiindca vine vara, fac o minunata geanta de vara, incapatoare, dragalasa, in culori marine: bleumarin, alb si rosu. Zis si facut.
 Acum priviti cu atentie urmatoarea fotografie, cine se gandea ca florile mele albe pe denimul albastru vor arata ca niste.. stelute? Si ca simpaticul buzunar cu dungi va completa treaba in mod evident americanesc. Toata lumea, nu? Numai eu, pana nu am terminat de cusut, nu m-am gandit. Deloc. :)

Genta are pense in dreptul unde se prind bretelele de ea, dimensiunile sunt de cca 30/30 cm, captuseala alba cu buline mititele, negre (ce se vede rosu inauntru sunt dosarele mele). Se prinde sus cu nasturel si gaica rosie de material, nasturii crem (sunt "motivi", ceea ce mi s-a parut amuzant cand i-am cumparat) de la buzunare sunt de decor. :)

Asa ca tot ce sper este ca America are fani/fane in Romania si ca unul dintre ei va dori sa isi achizitioneze o gentuta stil 4 iulie. :)
 Pe curand, Ena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu